پردیس | بازدید رئیس  اداره سرپرستی دادستانی شهرستان  از مرکز خیریه سالمندان بهشت امام رضا

میرزایی رئیس اداره سرپرستی دادستانی شهرستان پردیس به همراه ابوالفضل کرمانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان پردیس از مرکز خیریه سالمندان بهشت امام رضا بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در این بازدید، مسئولان ضمن گفت‌وگو با مدیران و کارکنان مرکز، از بخش‌های مختلف این مجموعه بازدید و در جریان روند ارائه خدمات به سالمندان قرار گرفتند.

میرزایی در این بازدید با تأکید بر اهمیت رسیدگی به وضعیت سالمندان و حمایت از مراکز خیریه، اظهار داشت: خدمت‌رسانی به قشر شریف سالمندان از اولویت‌های مهم اجتماعی است و باید زمینه ارتقای کیفیت خدمات در این مراکز بیش از پیش فراهم شود.

ابوالفضل کرمانی نیز با اشاره به نقش مهم مراکز خیریه در نگهداری و مراقبت از سالمندان، بر لزوم حمایت همه‌جانبه از این مجموعه‌ها تأکید کرد و گفت: بهزیستی شهرستان پردیس آماده همکاری در جهت بهبود شرایط رفاهی، درمانی و حمایتی سالمندان است.

در پایان این بازدید، مسئولان ضمن قدردانی از تلاش‌های خالصانه کارکنان مرکز خیریه سالمندان بهشت امام رضا، بر استمرار تعامل و پیگیری مسائل و نیازهای این مرکز تأکید کردند.

کد خبر 190162

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد