معصومه کدخدایی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان سربیشه، در این دیدار با تبریک فرا رسیدن هفته قوه قضاییه به مقامهای قضایی، گزارشی جامع از اقدامات کلیدی و دستاوردهای این اداره در راستای حمایت از اقشار آسیبپذیر ارائه داد. وی در ادامه با تأکید بر اهمیت همکاریهای بیندستگاهی، از حمایتهای بیدریغ و همراهی مسئولین دادگستری و دادستانی شهرستان در پیشبرد اهداف بهزیستی قدردانی کرد.
در این جلسه، امیرآبادی (کارشناس سلامت اجتماعی)، حسنپور (مسئول اورژانس اجتماعی) و مسئولین مرکز درمان اعتیاد شهرستان نیز حضور داشتند.
رئیس دادگستری و دادستان شهرستان سربیشه نیز به نوبه خود، ضمن تقدیر از عملکرد ارزشمند و تلاشهای مستمر رئیس اداره بهزیستی در پیگیری موضوعات مربوط به آسیبهای اجتماعی، بر اهمیت این اقدامات تأکید کردند. مقامهای قضایی شهرستان در پایان این دیدار، بر تداوم حمایتها و همراهی کامل دستگاه قضایی با اداره بهزیستی در تمامی زمینهها جهت کاهش آسیبهای اجتماعی منطقه تأکید نمودند.
#اقتصاد_مقاومتی_در_سایه_وحدت_ملی_و_امنیت_ملی
#پویش_ملی_کنار_مردم
#مهر_آوا_کانال_اطلاع_رسانی_بهزیستی_خراسان_جنوبی
#روابط_عمومی_بهزیستی_خراسان_جنوبی
@behzisti_khj
http://www.behzisti.ir/service/province/khjonoobi












نظر شما