تقویت تعاملات بهزیستی و دستگاه قضایی شهرستان سربیشه در هفته قوه قضاییه

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان سربیشه، در دومین روز از هفته قوه قضاییه، رئیس اداره بهزیستی این شهرستان به همراه جمعی از کارشناسان، با رئیس دادگستری و دادستان سربیشه دیدار و گفتگو کردند.

معصومه کدخدایی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان سربیشه، در این دیدار با تبریک فرا رسیدن هفته قوه قضاییه به مقام‌های قضایی، گزارشی جامع از اقدامات کلیدی و دستاوردهای این اداره در راستای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر ارائه داد. وی در ادامه با تأکید بر اهمیت همکاری‌های بین‌دستگاهی، از حمایت‌های بی‌دریغ و همراهی مسئولین دادگستری و دادستانی شهرستان در پیشبرد اهداف بهزیستی قدردانی کرد.

در این جلسه، امیرآبادی (کارشناس سلامت اجتماعی)، حسن‌پور (مسئول اورژانس اجتماعی) و مسئولین مرکز درمان اعتیاد شهرستان نیز حضور داشتند.

رئیس دادگستری و دادستان شهرستان سربیشه نیز به نوبه خود، ضمن تقدیر از عملکرد ارزشمند و تلاش‌های مستمر رئیس اداره بهزیستی در پیگیری موضوعات مربوط به آسیب‌های اجتماعی، بر اهمیت این اقدامات تأکید کردند. مقام‌های قضایی شهرستان در پایان این دیدار، بر تداوم حمایت‌ها و همراهی کامل دستگاه قضایی با اداره بهزیستی در تمامی زمینه‌ها جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی منطقه تأکید نمودند.
#اقتصاد_مقاومتی_در_سایه_وحدت_ملی_و_امنیت_ملی

#پویش_ملی_کنار_مردم

#مهر_آوا_کانال_اطلاع_رسانی_بهزیستی_خراسان_جنوبی

#روابط_عمومی_بهزیستی_خراسان_جنوبی

@behzisti_khj

http://www.behzisti.ir/service/province/khjonoobi

کد خبر 190006

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد