برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی سالم ویژه کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قاینات 

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان قاینات؛کارگاه آموزشی سبک زندگی سالم با موضوع تاب‌آوری روز ۲ تیرماه ۱۴۰۵ با حضور کارکنان اداره جهاد کشاورزی قاینات در سالن اجتماعات مدیریت جهاد کشاورزی قاینات برگزار شد.

در این کارگاه، خانم رجبی مدیر مرکز سلامت روان محلی قاین به‌عنوان مدرس، به بیان مباحثی پیرامون اهمیت تاب‌آوری در زندگی فردی و محیط کار پرداخت و راهکارهای ارتقای سلامت روان، مدیریت هیجانات و تقویت سازگاری در شرایط مختلف را تشریح کرد.

این برنامه با هدف ترویج سبک زندگی سالم و ارتقای مهارت‌های فردی کارکنان برگزار شد.

**#بهزیستی_قاینات**  
**#تاب_آوری**  
**#سبک_زندگی_سالم**  
**#آموزش**  
**#سلامت_روان**  
**#جهاد_کشاورزی_قاینات**  

 روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان قاینات

کد خبر 190004

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد