سومین کمیته اشتغال سال 1405 اداره بهزیستی شهرستان درمیان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان درمیان صبح امروز سومین کمیته اشتغال بهزیستی شهرستان درمیان با حضور رئیس اداره بهزیستی،رابط بازرسی؛ کارشناس اشتغال  ، کارشناسان حوزه های تخصصی و مددکاران مراکز در محل سالن جلسات اداره بهزیستی شهرستان برگزار شد و  پرونده‌ها به حوزه اشتغال جهت بررسی و ارزیابی ارجاع شد.

گفتنیست؛ در این جلسه از پرونده های ارجاعی تعداد 6 پرونده تسهیلات اشتغالزایی و 1 پرونده حق بیمه خویش فرمایی تصویب گردید و اقدامات بعدی در دستور کار قرار گرفت.

#اقتصاد_مقاومتی_در_سایه_وحدت_ملی_و_امنیت_ملی
#پویش_ملی_کنار_مردم
#مهر_آوا_کانال_اطلاع_رسانی_بهزیستی_خراسان_جنوبی
#روابط_عمومی_بهزیستی_شهرستان_درمیان

http://www.behzisti.ir/service/province/khjonoobi

کد خبر 189998

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد