به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛ همزمان با ایام عزاداری دهه اول محرم، پویش حمایتی توزیع نذورات با تمرکز بر مناطق محروم و خانوادههای نیازمند برگزار گردید.
گلایه وظیفه مسئول مراکز مثبت زندگی بهزیستی شهریار، با اعلام این خبر اظهار داشت: «در راستای ترویج فرهنگ احسان و با هدف حمایت مستقیم از اقشار آسیبپذیر، غذای نذری به همراه شیر، میان مددجویان دهکهای یک تا سه تحت پوشش مرکز مثبت زندگی ۲۱۴۰۸ توزیع شد.»
وی با تمجید از مدیریت خیرخواهانه این اقدام افزود: «این برنامه با مدیریت خانم معصومه زندی و با مشارکت خیرین منطقه اجرایی شده است. تلاش ما بر این است که در کنار ارائه خدمات تخصصی و توانبخشی، با بهرهگیری از ظرفیتهای معنوی این ایام، بخشی از نیازهای معیشتی خانوادههای تحت پوشش را نیز پوشش دهیم.»












نظر شما