به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در این مراسم که با حضور جمعی از بیماران و پرسنل مرکز برگزار شد، با قرائت مداحی در رثای حضرت امام حسین (ع) و یاران ایشان، فضای مرکز رنگ و بوی معنویت و ایثار گرفت.
برگزارکنندگان این مراسم اظهار داشتند که هدف از این فعالیتها، نه تنها بزرگداشت این ایام، بلکه ترویج ارزشهای اخلاقی و انسانی است که از نسل امام حسین (ع) به ما رسیده است.
این مرکز با تکیه بر این ارزشها، همواره در مسیر حمایتهای اجتماعی و معنوی تلاش میکند.












نظر شما