به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛ گلایه وظیفه مسئول مراکز مثبت زندگی بهزیستی شهرستان شهریار از توزیع ۲۰ بسته معیشتی در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد. وی اظهارداشت: این بستهها در راستای حمایت از اقشار آسیبپذیر و خانوادههای تحت پوشش سازمان بهزیستی، در دو مرکز مثبت زندگی این شهرستان توزیع شده است.
بر اساس این گزارش، بستههای معیشتی در مرکز مثبت زندگی اندیشه فاز یک با کد ۱۴۷۱۷ به مدیریت مرجان میرزایی و همچنین مرکز مثبت زندگی نصیرآباد با کد ۱۴۷۶۶ به مدیریت آقای رضایی میان مددجویان توزیع شد.
اقلام موجود در این بستهها شامل روغن، رب گوجهفرنگی، ماکارونی، سویا، قند و شکر، انواع حبوبات، خامه، پنیر، حلوا شکری و چای بوده است.
این اقدام در قالب برنامههای حمایتی و با هدف کاهش بخشی از مشکلات معیشتی مددجویان، بهویژه در ایام مذهبی و مناسبتهای فرهنگی، انجام شده است.












نظر شما