به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛ خدامعلی نورانی رئیس اداره بهزیستی شهریار به همراه جمعی از مسئولان این اداره با حضور در دفتر هاشم امامی رئیس دادگستری شهرستان شهریار، هفته قوه قضاییه را گرامی داشتند.
در این دیدار نورانی ضمن قدردانی از همکاریها و تعاملات دادگستری شهرستان با اداره بهزیستی، نقش دستگاه قضایی در حمایت از حقوق اقشار آسیبپذیر، بهویژه افراد دارای معلولیت، فرزندان بیسرپرست و بدون سرپرست موثر و سایر گروههای تحت پوشش بهزیستی را مهم و اثرگذار دانست و برای مجموعه دستگاه قضایی شهرستان آرزوی موفقیت و توفیق خدمترسانی بیشتر کرد.
هاشم امامی رئیس دادگستری شهرستان ضمن خیر مقدم، در این دیدار بر توسعه همکاریهای بینبخشی با هدف ارتقاء خدمات حمایتی و اجتماعی و نیز بهرهگیری از ظرفیتهای دستگاه قضایی برای بهبود وضعیت جامعه هدف بهزیستی تأکید نمود؛ اقدامی که میتواند نقش مؤثری در حمایت از افراد دارای معلولیت، فرزندان بیسرپرست و بدون سرپرست موثر و سایر اقشار نیازمند داشته باشد.
امامی ضمن استقبال از فعالیتهای بهزیستی، بر ضرورت نگاه فراسازمانی به چالشهای اجتماعی تأکید کرد و اظهار داشت: «خدمت به جامعه هدف بهزیستی، از جمله افراد دارای معلولیت و فرزندان بیسرپرست یا دارای سرپرست غیرمؤثر، فراتر از یک وظیفه اداری، یک تعهد اخلاقی و اجتماعی است که نیازمند همافزایی حداکثری میان تمامی نهادهای مسئول و خانواده هایشان در شهرستان میباشد.»
در ادامه این نشست، دو طرف درباره تقویت همکاریهای مشترک و همچنین برنامهریزی برای برگزاری هرچه بهتر برنامههای هفته بهزیستی در تیرماه سال جاری گفتوگو و تبادل نظر کردند.












نظر شما