به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، وی اظهار داشت: در قالب پویش «مهربانی» و با همت و مشارکت خیرین نیکاندیش، زمینه تشرف تعدادی از مددجویان زیارتاولی به بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا(ع) فراهم شد تا این عزیزان برای نخستین بار توفیق زیارت حرم مطهر رضوی را پیدا کنند.
افشارها با قدردانی از همراهی و حمایت خیرین شهرستان افزود: این اقدام خداپسندانه با هدف ترویج فرهنگ احسان و همدلی و ایجاد لحظاتی معنوی و خاطرهانگیز برای خانوادههای تحت پوشش بهزیستی انجام شده است.
رئیس اداره بهزیستی پاکدشت ضمن تشکر از تمامی خیرین و دستاندرکاران این پویش، ابراز امیدواری کرد با تداوم اینگونه برنامههای خیرخواهانه، زمینه بهرهمندی هرچه بیشتر مددجویان از فرصتهای فرهنگی، معنوی و اجتماعی فراهم شود.












نظر شما