ورامین | دیدار رییس اداره با روسای دادگستری، دادسرا و انقلاب

در هفته قوه قضاییه ثامنی راد رئیس اداره بهزیستی ورامین با موسوی رییس دادگستری و خزایی دادستان شهرستان دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، ثامنی راد در هفته قوه قضاییه به همراه کارشناسن مسئول و کارشناس ناظران حوزه های تخصصی سلامت و فوریت های اجتماعی و توانبخشی ضمن تبریک به منظور هم افزایی بر لزوم تقویت تعاملات بین‌ بخشی و همکاری‌های مشترک در راستای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به جامعه هدف دیدار و گفتگو کردند.

درپایان از مساعدت و همکاری روسای دادگستری و دادسرای شهرستان با اداره بهزیستی در راستای حمایت از حقوق جامعه هدف بهزیستی، به ویژه افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار و کودکان بی‌سرپرست و   اورژانس اجتماعی و مراکز ترک اعتیاد، مراکز نگهداری شبانه روزی توانبخشی قدردانی کرد.

کد خبر 189870

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد