به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مهدی قربانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهارستان، در این باره افزود :پویش بنای مهربانی فرصتی ارزشمند برای ترویج فرهنگ کمک واحسان در جامعه است، با عنایت به فرارسیدن ماه محرم وبا همکاری صمیمانه معاونت مشارکت های مردمی وخیرین گرانقدر، توانستیم ۱۰۰بسته سبد کالا به ارزش ۷/۰۰۰/۰۰۰میلیون تومان را بین مددجویان تحت پوشش توزیع کنیم.
وی در ادامه گفت : این کمک ها گامی موثر در کاهش بار معیشتی خانواده های نیازمند وتقویت روحیه همدلی و همیاری اجتماعی است. توزیع سبدهای کالا با برنامه ریزی دقیق وبا حضور مدکاران اجتماعی و توانبخشی انجام شد تا اقلام به صورت مستقیم وهدفمند به دست مددجویان واجد شرایط برسد.












نظر شما