پاکدشت | مددجویان زیارت‌اولی در پویش «مهربانی» به مشهد مقدس مشرف شدند

نادره افشارها رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت از اعزام جمعی از مددجویان زیارت‌اولی تحت پوشش این اداره به مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، وی اظهار داشت: در قالب پویش «مهربانی» و با همت و مشارکت خیرین نیک‌اندیش، زمینه تشرف تعدادی از مددجویان زیارت‌اولی به بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا(ع) فراهم شد تا این عزیزان برای نخستین بار توفیق زیارت حرم مطهر رضوی را پیدا کنند.

افشارها با قدردانی از همراهی و حمایت خیرین شهرستان افزود: این اقدام خداپسندانه با هدف ترویج فرهنگ احسان و همدلی و ایجاد لحظاتی معنوی و خاطره‌انگیز برای خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی انجام شده است.

رئیس اداره بهزیستی پاکدشت ضمن تشکر از تمامی خیرین و دست‌اندرکاران این پویش، ابراز امیدواری کرد با تداوم این‌گونه برنامه‌های خیرخواهانه، زمینه بهره‌مندی هرچه بیشتر مددجویان از فرصت‌های فرهنگی، معنوی و اجتماعی فراهم شود.

کد خبر 189874

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد