به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛در این نشست "سمیه نجفپور" رئیس اداره بهزیستی شهرستان چهارباغ ضمن تشریح دستور جلسه، گزارشی از اقدامات انجامشده و پیگیریهای دبیرخانه ستاد در حوزه مناسبسازی ادارات و اماکن عمومی ارائه کرد و آخرین وضعیت اجرای ضوابط مناسبسازی در سطح شهرستان چهارباغ را مورد بررسی قرار داد.
همچنین شهردار چهارباغ و بخشداران مرکزی و رامجین، گزارشهایی از روند اجرای پروژههای مناسبسازی در حوزههای تحت مدیریت خود، چالشهای موجود و برنامههای پیشرو ارائه کردند.
در ادامه، مهندس چگینی با تأکید بر لزوم اجرای کامل قوانین و ضوابط مناسبسازی، رعایت حقوق شهروندان، بهویژه افراد دارای معلولیت را از مهمترین وظایف دستگاههای اجرایی دانست و بر تسریع در رفع موانع دسترسی و اجرای مصوبات ستاد تأکید کرد.
در پایان، پس از بحث و تبادلنظر اعضاء تصمیمات و مصوبات لازم در راستای ارتقاء دسترسپذیری و مناسبسازی فضاهای اداری و عمومی شهرستان، برای اجرا به دستگاههای ذیربط ابلاغ شد.












نظر شما