ساوجبلاغ | شله‌زرد نذری به همت بهزیستی و خیرین میان مددجویان ساوجبلاغ توزیع شد

هم‌زمان با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، آئین پخت و توزیع شله‌زرد نذری با مشارکت اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ و جمعی از خیرین نیک‌اندیش برگزار شد. در این اقدام خداپسندانه که با هدف ترویج فرهنگ احسان، تقویت همدلی و تکریم جامعه هدف بهزیستی انجام شد، ۳۰۰ پرس شله‌زرد نذری تهیه و میان مددجویان تحت پوشش، توان‌خواهان مراکز شبانه‌روزی و دیگر جامعه هدف بهزیستی ساوجبلاغ توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛"انسیه علیزاده" رئیس اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ، با قدردانی از همراهی خیرین در اجرای این برنامه، اظهار داشت:این اقدام با هدف پیوند دادن فضای معنوی ماه محرم با فرهنگ خدمت‌رسانی به جامعه هدف بهزیستی انجام شد و مشارکت خیرین در چنین برنامه‌هایی، جلوه‌ای ارزشمند از مسئولیت‌پذیری اجتماعی و همدلی با خانواده‌های تحت حمایت است.

وی افزود:امیدواریم با استمرار مشارکت‌های مردمی و خیرخواهانه، بتوانیم ضمن ترویج فرهنگ نیکوکاری، بخشی از نیازهای معیشتی و فرهنگی مددجویان را پاسخ داده و زمینه ارتقاء کیفیت زندگی آنان را فراهم کنیم.

این برنامه در فضایی آکنده از معنویت و همدلی برگزار شد و بار دیگر نقش مشارکت‌های مردمی در حمایت از جامعه هدف بهزیستی و گسترش فرهنگ احسان و نیکوکاری را به نمایش گذاشت.

کد خبر 189826

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد