چهارباغ | توسعه همکاری‌های بهزیستی و دستگاه قضایی در چهارباغ با محوریت حمایت از جامعه هدف

همزمان با گرامیداشت هفته قوه قضاییه،"سمیه نجف‌پور" رئیس اداره بهزیستی شهرستان چهارباغ با دکتر جلیلی دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان،دیدار و گفتگو نمود و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله دکتر بهشتی و تبریک هفته قوه قضاییه، از حمایت‌ها و تعامل سازنده دادستانی در رسیدگی به مسائل جامعه هدف بهزیستی،بویژه همکاری در ساماندهی پرونده‌های مرتبط با اورژانس اجتماعی، قدردانی و بر تداوم و تقویت این همکاری‌های مشترک تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛"سمیه نجف‌پور" با اشاره به اهمیت هم‌افزایی میان دستگاه‌های اجرایی و قضایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی، اظهار امیدواری کرد با استمرار تعاملات دوجانبه، روند حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و ارائه خدمات تخصصی به جامعه هدف با اثربخشی بیشتری دنبال شود.

در ادامه دکتر جلیلی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چهارباغ با تقدیر از خدمات و تلاش‌های مجموعه بهزیستی در حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، بویژه کودکان کار، کودکان خیابانی و کودکان رهاشده بر آمادگی دستگاه قضایی برای تداوم همکاری با بهزیستی تأکید کرد.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم از اولویت‌های دستگاه قضایی است، افزود:دادستانی شهرستان چهارباغ در رسیدگی به مسائل و مشکلات جامعه هدف بهزیستی، از هیچ‌گونه همکاری و حمایت قانونی دریغ نخواهد کرد.

این دیدار با تأکید بر ضرورت تقویت تعاملات بین‌بخشی، بمنظور ارتقاء خدمات حمایتی و صیانت از حقوق اقشار آسیب‌پذیر جامعه به پایان رسید.

کد خبر 189827

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد