به گزارش روابط عمومی بهزیستی شوط؛
این اقدام که با هدف تلطیف شرایط معیشتی خانوادههای آسیبپذیر و همزمان با تجلی ارزشهای انسانی و ایثار در روز تاسوعا صورت گرفت، نشاندهنده پیوند عمیق میان آموزههای مذهبی و مسئولیتپذیری اجتماعی مردم شهرستان شوط است.
سهیلا قربان زاده ، رئیس اداره بهزیستی شوط، ضمن ابراز قدردانی از تمامی خیرین شرکتکننده در این پویش، اظهار داشت: «روز تاسوعا، روز فداکاری و ایثار است. مشارکت خیرین عزیز در تهیه این ۵۰۰ بسته غذای گرم، فراتر از یک کمک ساده، نمودی از عشق به اهل بیت (ع) و در عین حال، نشانهای از همبستگی و همدلی مردم شوط برای حمایت از برادران و خواهران نیازمند و آسیبپذیر خود است.»
وی همچنین افزود: «هدف ما در اداره بهزیستی، حفظ کرامت انسانی مددجویان است. توزیع این بستههای غذایی با دقت بالا و با رعایت کامل اصول انسانی انجام شد تا اطمینان حاصل شود که این خدمات در سریعترین زمان ممکن به دست مستحقان برسد.












نظر شما