به گزارش روابط عمومی بهزیستی چهاربرج،
پس از هماهنگیهای لازم، گوسفند نذری در محل اداره بهزیستی با رعایت کامل موازین شرعی و بهداشتی ذبح و آمادهسازی شد و سپس گوشت تازه و متبرک آن، با نظارت کارشناسان، بین مددجویان و خانوادههای تحت حمایت این اداره توزیع گردید.
رئیس اداره بهزیستی چهاربرج ضمن تقدیر از این حرکت خداپسندانه، گفت: «این ایثار بزرگوارانه، مصداق بارز همدلی و همنوایی با فرهنگ عاشورایی است. »
گفتنی است این اقدام نوعدوستانه، لبیک به پیام قیام حسینی و ترویج سنت حسنه نیکوکاری در ماه محرم بود.












نظر شما