اهدای گوسفند قربانی به مددجویان بهزیستی چهاربرج

همزمان با ماه محرمالحرام و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، خیّر نیکوکار و خوشنام چهاربرجی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و احسان، یک رأس گوسفند به اداره بهزیستی این شهرستان اهدا کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی چهاربرج،

پس از هماهنگی‌های لازم، گوسفند نذری در محل اداره بهزیستی با رعایت کامل موازین شرعی و بهداشتی ذبح و آماده‌سازی شد و سپس گوشت تازه و متبرک آن، با نظارت کارشناسان، بین مددجویان و خانواده‌های تحت حمایت این اداره توزیع گردید.

رئیس اداره بهزیستی چهاربرج ضمن تقدیر از این حرکت خداپسندانه، گفت: «این ایثار بزرگوارانه، مصداق بارز همدلی و همنوایی با فرهنگ عاشورایی است. »

گفتنی است این اقدام نوعدوستانه، لبیک به پیام قیام حسینی و ترویج سنت حسنه نیکوکاری در ماه محرم بود.

کد خبر 189721

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد