تأکید بر ارتقای سلامت اجتماعی در دومین جلسه شورای فرهنگی ـ اجتماعی شهرستان ملکان

دومین جلسه شورای فرهنگی ـ اجتماعی شهرستان ملکان با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، به ریاست دکتر تقوی، معاون فرماندار و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

در این نشست، دکتر تقوی ضمن تأکید بر لزوم گسترش آموزش‌های «مهارت‌های زندگی» و «مدیریت استرس» در محلات، برنامه‌ریزی برای پیشگیری از طلاق و آسیب‌های ناشی از سوءمصرف مواد را از اولویت‌های اصلی شهرستان برشمرد.


 رضا فتحی، رئیس اداره بهزیستی ملکان و دبیر شورا نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد اورژانس اجتماعی و تحلیل وضعیت موجود، بر اهمیت تداوم همکاری‌های بین‌بخشی تأکید کرد.


در پایان، گزارش‌های آماری اداره ثبت احوال و شبکه بهداشت بررسی شد و رؤسای ادارات ضمن اعلام آمادگی، بر پیگیریِ مجدانه مصوبات فرهنگی و اجتماعی تأکید کردند.
 

کد خبر 189635

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد