جلسه شورای مناسب سازی شهرستان با حضور روسای ادارات عضو به ریاست معاون سیاسی فرمانداری و دبیری اداره بهزیستی تشکیل یافت.

در ابتدای جلسه رییس اداره بهزیستی مراغه ضمن قدردانی از فعالیتهای انجام یافته و عدم تحقق برخی از مصوبات به علت شروع جنگ و جابجایی بعضی از ادارات به تشریح چشم انداز مناسب سازی شهرستان پرداخت.
در ادامه آقای سید نقوی مدیر عامل مرکز نگهداری سالمندان مراغه گزارشی از اقدامات موسسه خواجه نصیر در خصوص سالمندان ارائه کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد