ملارد | توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی به ارزش بیش از ۲۰۰ میلیون تومان در راستای پویش «بنای مهربانی»

در ادامه فعالیت‌های حمایتی و انسانی اداره بهزیستی و با هدف تقویت مشارکت‌های مردمی، ۱۵۰ بسته معیشتی به ارزش بیش از ۲۰۰ میلیون تومان بین مددجویان تحت پوشش توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، علیرضا محمدی رئیس اداره بهزیستی در این باره افزود: پویش بنای مهربانی با تکیه بر همدلی و مشارکت نیکوکاران و خیرین، تلاش دارد تا نیازهای اساسی خانواده‌های نیازمند را سریع‌تر و مؤثرتر برطرف کند. توزیع این بسته‌های معیشتی که شامل کالاهای ضروری غذایی، بهداشتی و حمایتی است، گامی کوچک اما معنادار در مسیر کاهش رنج مددجویان عزیز به شمار می‌رود.  

وی‌ در ادامه اظهار داشت: مشارکت‌های مردمی همواره یکی از مهم‌ترین ارکان خدمت‌رسانی بهزیستی و مراکز مثبت زندگی به عنوان کانون‌های فعال، با اجرای این پویش نشان دادند که می‌توان با هم‌افزایی و اتحاد، بنایی استوار از مهربانی و حمایت اجتماعی ایجاد کرد.

کد خبر 189384

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد