به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مراسم تودیع و معارفه معاون توانبخشی بهزیستی شهر تهران با حضور معاونین، مسئولین و کارکنان این مجموعه در سالن جلسات بهزیستی شهر تهران برگزار شد. در این مراسم ضمن قدردانی از خدمات ارزنده فرزانه نیکرو، معاون سابق توانبخشی که پس از ۳۰ سال خدمت صادقانه به افتخار بازنشستگی نائل شد، بیتا رضازاده به عنوان سرپرست جدید معاونت توانبخشی بهزیستی شهر تهران معرفی شد.
مدیر بهزیستی شهر تهران، در این مراسم با تقدیر از تلاشها و خدمات ارزشمند فرزانه نیکرو در طول سالهای خدمت، اظهار داشت: «تجربه، تعهد و دلسوزی ایشان در حوزه توانبخشی همواره منشأ خدمات مؤثر و ماندگار برای جامعه هدف بهزیستی بوده و بیشک آثار این تلاشها در مسیر خدمترسانی باقی خواهد ماند.»
مریم شاکری با اشاره به اهمیت حوزه توانبخشی در تحقق اهداف سازمان بهزیستی افزود: «معاونت توانبخشی یکی از بخشهای راهبردی و تأثیرگذار در ارائه خدمات تخصصی به افراد دارای معلولیت و جامعه هدف است و انتظار میرود با بهرهگیری از ظرفیتهای موجود، شاهد ارتقای هرچه بیشتر کیفیت خدمات در این حوزه باشیم.»
شاکری همچنین ضمن تبریک به بیتا رضازاده به مناسبت انتصاب به عنوان سرپرست جدید معاونت توانبخشی، برای وی در انجام مسئولیتهای محوله آرزوی موفقیت کرد و بر ضرورت همدلی، همکاری و استفاده از تجربیات ارزشمند پیشکسوتان در مسیر پیشبرد اهداف سازمان تأکید کرد.
در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایا از خدمات فرزانه نیکرو تقدیر به عمل آمد و حکم انتصاب بیتا رضازاده به عنوان سرپرست معاونت توانبخشی بهزیستی شهر تهران به وی اعطا شد.












نظر شما