به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در آستانه ماه محرم در ادامه سلسله دیدارهای مردمی هفتگی، اسلامی، فرماندار شهرستان قرچک، در دفتر خود میزبان ۱۰ تن از شهروندان بود. در این جلسه که با حضور بخشدار مرکزی، مسئول بازرسی فرمانداری و رؤسای ادارات کلیدی شهرستان از جمله بهزیستی، جهاد کشاورزی، کمیته امداد، ثبت اسناد، راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی همراه بود، مسائل و مشکلات مراجعین بهصورت دقیق مورد بررسی قرار گرفت، فرماندار شهرستان قرچک در این دیدار ضمن گفتگو با شهروندان، با شنیدن دغدغههای آنان، ضمن ارائه راهکارهای قانونی، دستورات لازم را جهت تسریع در روند حل مشکلات و پیگیری پروندهها صادر کرد.
در آستانه فرارسیدن ماه محرم و به منظور تکریم اربابرجوع و پیگیری بیواسطه مطالبات مردمی، جلسه ملاقات چهرهبهچهره فرماندار شهرستان قرچک با جمعی از شهروندان برگزار شد.
کد خبر 189366












نظر شما