تأکید بر هم‌افزایی نهادی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی

بررسی خدمات «ایستگاه کاهش آسیب» در بخش درح؛

 به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان سربیشه در راستای ارتقای خدمات اجتماعی و بررسی خدمات ایستگاه کاهش آسیب بخش درح بعدازظهر امروز نشستی با محوریت بررسی عملکرد «کانکس ایستگاه کاهش آسیب» در بخش درح شهرستان سربیشه برگزار شد.

این جلسه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفایی، امام جمعه بخش درح و قربانی، مدیر مرکز خدمات بهزیستی+زندگی این منطقه، در محل دفتر امام جمعه برگزار گردید.

در این نشست، مدیر مرکز خدمات بهزیستی+زندگی بخش درح، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه مقابله با آسیب‌های اجتماعی، به تشریح وظایف و نقش کلیدی «کانکس ایستگاه کاهش آسیب» در شناسایی و حمایت از گروه‌های هدف پرداخت.

حجت‌الاسلام مصطفایی، امام جمعه بخش درح در این جلسه ضمن تقدیر از اقدامات اثرگذار سازمان بهزیستی در سطح بخش، بر لزوم مشارکت فعال تمامی ارگان‌ها و نهادهای اجرایی تأکید کرد. وی خاطرنشان کرد: «برای دستیابی به نتایج پایدار و نتیجه‌محور در حوزه اجتماعی، باید ایستگاه کاهش آسیب به عنوان محور و کانون اصلی خدمات قرار گیرد تا تمامی اقدامات در مسیری هماهنگ و هدفمند پیش برود.»
#اقتصاد_مقاومتی_در_سایه_وحدت_ملی_و_امنیت_ملی

#پویش_ملی_کنار_مردم

http://www.behzisti.ir/service/province/khjonoobi
┄┄┅┅┅┄┄
 روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان سربیشه
پیام رسان سروش:
 https://splus.ir/biszitisarbishe
پیام رسان ایتا ؛ 
https://eitaa.com/bisitz
پیام رسان روبیکا؛ 
https://rubika.ir/behzitisarbishe
پیام رسان بله ؛ 
https://ble.ir/biszitisarb

کد خبر 189305

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد