وی افزود: «با توجه به گستردگی و پیچیدگی آسیبهای اجتماعی، هیچ دستگاهی بهتنهایی قادر به پاسخگویی کامل به تمامی نیازها نیست و دستیابی به نتایج مطلوب در گرو تعامل، همکاری و استفاده از ظرفیتهای مشترک تمامی دستگاههای عضو است.»
رئیس اداره بهزیستی شهرستان سرایان همچنین بر ضرورت بررسی مستمر روند اجرای تفاهمنامهها، شناسایی نقاط قوت و ضعف، رفع موانع اجرایی و بهرهگیری از تجربیات موفق تأکید کرد و اظهار داشت: «افزایش کیفیت خدمات، تسریع در فرآیند رسیدگی به موارد فوریتی و جلب رضایت جامعه هدف از مهمترین اهدافی است که باید با همکاری و مشارکت تمامی دستگاههای مرتبط دنبال شود.»
در پایان این نشست، حاضران ضمن تبادل نظر پیرامون مسائل و چالشهای موجود، راهکارهای اجرایی لازم را ارائه کردند
#اقتصاد_مقاومتی_در_سایه_وحدت_ملی_و_امنیت_ملی
#پویش_ملی_کنار_مردم
#مهر_آوا_کانال_اطلاع_رسانی_بهزیستی_خراسان_جنوبی
#روابط_عمومی_بهزیستی_شهرستان_سرایان
@behzisti_khj
http://www.behzisti.ir/service/province/khjonoobi












نظر شما