به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، به مناسبت فرارسیدن ماه محرم وایام سو گواری مصیبت عظیم عاشورا، این اداره با هدف بزرگداشت، این مناسبت مقدس وخفظ ترویج آداب مذهبی اقدام به تغییر سیمای فضای اداری سیاه پوش نمودن آن کرد.
دراین راستای، مهدی قربانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهارستان ضمن اشاره به اهمیت این ایام در ترویج ارزش های انسانی ودینی با بیان جایگاه معنوی ماه محرم اظهار داشت : محرم محرابی است که باید درآن به نماز عشق ایستاد؛ نردبانی است که باید از آن بالا رفت تا به لقای حق شتافت، در مسیر کمال هر روز عاشورا وهر روز کربلاست.
این اقدام به منظور یادآوری آموزه های اخلاقی ومعنوی امام حسین (ع) در ایجاد فضایی متناسب با روحیه سوگواری در میان کارکنان ومراجعین صورت گرفته است.












نظر شما