رباط کریم |  دیدار رئیس بهزیستی شهرستان‌ با مسئولان قضایی

به مناسبت هفته قوه قضاییه، رئیس بهزیستی شهرستان رباط‌کریم به همراه بازرس، کارشناس مسئول توانبخشی و مسئول روابط عمومی این اداره، با دادستان و رئیس دادگستری شهرستان رباط‌کریم دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان  تهران، در این دیدار، ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دستگاه قضا، به‌ویژه شهید آیت‌الله دکتر بهشتی، از تعامل، همکاری و حمایت‌های ارزشمند مجموعه قضایی شهرستان در پیشبرد اهداف و مأموریت‌های سازمان بهزیستی قدردانی شد.

همچنین در خصوص گسترش همکاری‌های مشترک، تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مرتبط با جامعه هدف بهزیستی، حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، ارتقای خدمات اجتماعی و توانبخشی و تقویت تعاملات بین‌بخشی، تبادل نظر و گفت‌وگو صورت گرفت.

در پایان، طرفین بر استمرار همکاری‌های سازنده و هم‌افزایی میان دستگاه قضایی و سازمان بهزیستی در راستای تحقق عدالت اجتماعی، حمایت از حقوق افراد آسیب‌پذیر و ارائه خدمات مطلوب‌تر به جامعه هدف تأکید کردند.

کد خبر 189244

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد