به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛ زهره توحیدی مسئول بازرسی این اداره به همراه علیاکبر پولیکی کارشناس حوزه مشارکتهای مردمی، با حضور در مؤسسه خیریه «طلوع مهر» از این مرکز بازدید کردند.
در جریان این بازدید، فعالیتها و خدمات ارائهشده توسط این مؤسسه در حوزه حمایت از جامعه هدف مورد ارزیابی قرار گرفت و نحوه اجرای برنامهها، روند جذب و مدیریت کمکهای مردمی و همچنین ظرفیتهای توسعه همکاریهای مردمی بررسی شد.
بازدیدکنندگان در این بازدید، بر نقش مؤسسات خیریه در تکمیل چرخه خدمات حمایتی، بر ضرورت شفافیت، ارتقاء کیفیت خدمات و تقویت تعامل با اداره بهزیستی در راستای ارتقاء سطح خدمات حمایتی و اجتماعی تأکید کردند.












نظر شما