این جلسه با هدف شناسایی مشکلات موجود و ارائه راهکارهایی برای بهبود خدمات به مددجویان وبررسی عملکرد کمی و کیفی کارکنان اورژانس اجتماعی تشکیل شد.
احمدی منش رئیس بهزیستی شهرستان اسدآباد بر ضرورت تقویت خدمات اورژانس اجتماعی و لزوم مستندسازی بهنگام مداخلات و ثبت به موقع در پرونده ها و همچنین بارش فکری کارشناسان و تحلیل و بررسی موانع موجود و اتخاذ راهکارهای موثر در خصوص حل مشکلات تاکید داشت .به دنبال آن آماری از عملکرد اورژانس اجتماعی ارائه شد که نشاندهنده افزایش موارد مداخله و تماس های اورژانسی می باشد.
در ادامه مسئول مرکز نیز از وظایف کارشناسان انسجام تیمی،ثبت گزارشات در پرونده ها ،پرهیز از حواشی و تمرکز بر فعالیتها و مداخلات برشمرد.
در این راستا،راهکار های عملیاتی برای بهبود خدمات اورژانس اجتماعی از جمله :تقویت آموزش تیم های اورژانس اجتماعی،بهبود سیتم گزارشدهی و استفاده از فناوری نوین در راستای تسهیل مداخلات بود.












نظر شما