بازدید رئیس بهزیستی شهرستان بهار از مرکز اورژانس اجتماعی

رئیس بهزیستی شهرستان بهار و رابط حراست این اداره، با حضور در مرکز اورژانس اجتماعی این شهرستان، روند فعالیت‌ها و عملکرد مرکز را مورد ارزیابی قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان همدان، این بازدید با هدف بررسی فرآیندهای اجرایی، شناسایی چالش‌های عملیاتی و رصد موانع موجود در مسیر ارائه خدمات به مراجعان انجام شد.

در جریان این بازدید، آمار و عملکرد مرکز مورد بررسی قرار گرفت و بر لزوم بهینه‌سازی روند پذیرش و پاسخگویی به نیازهای فوری مددجویان تأکید شد.

همچنین در حاشیه این بازدید، موضوع تقویت مداخلات تخصصی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. پاکیزه، رئیس بهزیستی شهرستان بهار، با اشاره به اهمیت پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی، ارتقای کیفیت مداخلات تخصصی در اورژانس اجتماعی را از عوامل مؤثر در کاهش آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد.

کد خبر 189775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد