راهکارهای ارتقای مداخلات اجتماعی در فامنین بررسی شد

نشست تخصصی بررسی آسیب‌های اجتماعی و راهکارهای کاهش و کنترل آن‌ها با حضور سرپرست بهزیستی شهرستان فامنین و کارکنان اورژانس اجتماعی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان همدان، در این نشست تخصصی و عملیاتی که با حضور وحید احمدی، مسئول دفتر نمایندگی بهزیستی شهرستان فامنین برگزار شد، آخرین وضعیت آسیب‌های اجتماعی در سطح شهرستان، ابعاد مختلف این آسیب‌ها و چالش‌های موجود در حوزه مداخلات اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت.

حاضران در این نشست با تبادل نظر پیرامون مهم‌ترین مسائل و آسیب‌های اجتماعی شهرستان، راهکارهای مقابله، پیشگیری و کاهش آسیب را بررسی کرده و بر ضرورت تقویت ظرفیت‌های پاسخگویی اورژانس اجتماعی در مواجهه با بحران‌های اجتماعی تأکید کردند.

همچنین موضوع ارتقای هماهنگی و هم‌افزایی میان تیم‌های تخصصی و میدانی اورژانس اجتماعی، به‌روزرسانی شیوه‌های مداخله و تدوین راهکارهای مؤثر برای افزایش سرعت و کیفیت خدمات‌رسانی به جامعه هدف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مسئول دفتر نمایندگی بهزیستی شهرستان فامنین در این نشست با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات شبانه‌روزی کارکنان اورژانس اجتماعی، نقش این مجموعه را در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، حمایت از افراد در معرض آسیب و ارائه مداخلات تخصصی بسیار مهم و اثرگذار دانست.

کد خبر 189702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد