برگزاری جلسه هم اندیشی و بررسی چالش های اورژانس اجتماعی اسدآباد

به گزارش روابط عمومی استان همدان در روز چهارشنبه مورخ ۲۳ دی ۱۴۰۴ جلسه ای با حضور رئیس بهزیستی شهرستان اسدآباد و کارکنان اورژانس اجتماعی برگزار شد.

این جلسه با هدف شناسایی مشکلات موجود و ارائه راهکارهایی  برای  بهبود  خدمات  به مددجویان وبررسی عملکرد کمی و کیفی کارکنان اورژانس اجتماعی تشکیل شد.

احمدی منش رئیس بهزیستی شهرستان اسدآباد بر ضرورت تقویت خدمات اورژانس اجتماعی و لزوم مستندسازی بهنگام مداخلات و ثبت به موقع در پرونده ها و همچنین بارش فکری کارشناسان و تحلیل و بررسی موانع موجود و اتخاذ راهکارهای موثر در خصوص حل مشکلات تاکید داشت .به دنبال آن آماری از عملکرد اورژانس اجتماعی ارائه شد که نشاندهنده افزایش موارد مداخله و تماس های اورژانسی می باشد.

در ادامه مسئول مرکز نیز از وظایف کارشناسان  انسجام تیمی،ثبت گزارشات در پرونده ها ،پرهیز از حواشی و تمرکز بر فعالیتها و مداخلات برشمرد.

در این راستا،راهکار های عملیاتی برای بهبود خدمات اورژانس اجتماعی از جمله :تقویت آموزش تیم های اورژانس اجتماعی،بهبود سیتم گزارشدهی و استفاده از فناوری نوین در راستای تسهیل مداخلات بود.

کد خبر 165098

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد