به گزارش روابط عمومی بهزیستی میاندوآب؛
علی اسماعیلی نژاد رئیس اداره بهزیستی شهرستان میاندوآب گفت: از اهداف اجرای این شهرستان می توان به: ارتقاء سطح سلامت جسمی کارکنان و پیشگیری از بیماریهای شایع و شناسایی عوامل خطر و ارائه توصیههای بهداشتی و درمانی و افزایش آگاهی کارکنان نسبت به وضعیت سلامت خود اشاره کرد.
مراحل غربالگری عبارت بودند از:
۱. اندازهگیری فشار خون و قند خون ناشتا
۲. ارزیابی سلامت قلب و عروق با دستگاه پرتابل
۳. مشاوره تغذیه و سبک زندگی سالم
۴. ارجاع موارد مشکوک به مراکز درمانی تخصصی
اکثریت کارکنان از اجرای این برنامه ابراز رضایت کرده و خواستار تداوم آن به صورت دورهای شدند. همچنین پیشنهاد شد که غربالگری سلامت روان نیز در برنامههای آتی گنجانده شود.












نظر شما