به گزارش روابط عمومی بهزیستی خوی،
همزمان با ایام عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی و با هدف ترویج فرهنگ نوعدوستی، تکریم کرامت انسانی و تقویت همبستگی اجتماعی، پویش «بنای مهربانی» در مرکز مثبت زندگی این شهرستان برگزار شد.
افشین زکریازاده، رئیس بهزیستی شهرستان خوی، با اشاره به اجرای این طرح خیرخواهانه اظهار داشت: این پویش با مشارکت ارزشمند خیرین نیکاندیش و با هدف حمایت از مددجویان تحت پوشش مرکز مثبت زندگی و کاهش بخشی از دغدغههای معیشتی خانوادههای نیازمند در ماه محرم اجرا شد.
وی افزود: ماه محرم، ماه درسآموزی از مکتب حضرت سیدالشهدا (ع) و جلوهگاه ایثار و فداکاری است و امروز خیرین شهرستان خوی با الگو گرفتن از فرهنگ عاشورا، مهربانی را به عمل تبدیل کردند و با یاری رساندن به خانوادههای تحت حمایت، برگ دیگری از همدلی اجتماعی را رقم زدند.
رئیس بهزیستی شهرستان خوی تصریح کرد: در قالب این پویش، خیرین محترم با اهدای بستههای حمایتی شامل اقلام ضروری و مورد نیاز خانوادهها از جمله:
برنج
گوشت مرغ
مواد غذایی اساسی
محصولات بهداشتی و شوینده (ایزی لایف)
گامی مؤثر در حمایت از معیشت مددجویان برداشتند.زکریازاده ادامه داد: ارزش این کمکها تنها به تأمین نیازهای روزمره محدود نمیشود، بلکه پیام مهمتر آن، ایجاد امید، تقویت روحیه و احساس همراهی در میان خانوادههای تحت پوشش است؛ چراکه هر اقدام خیرخواهانه میتواند چراغی از امید در زندگی افراد روشن کند
وی با قدردانی از حضور و همراهی خیرین شهرستان خوی خاطرنشان کرد: اداره بهزیستی همواره قدردان نگاه کریمانه مردم و نیکوکارانی است که در مناسبتهای مختلف، به ویژه ایام محرم و عزاداری امام حسین (ع)، با حمایتهای خود زمینه ارتقای کیفیت زندگی جامعه هدف را فراهم میکنند.
رئیس بهزیستی شهرستان خوی تأکید کرد: خدمت به همنوعان و حمایت از نیازمندان، یکی از زیباترین جلوههای معنویت و آموزههای دینی است و امیدواریم با استمرار چنین حرکتهای ارزشمندی، شاهد گسترش فرهنگ مهربانی، مواسات و یاریرسانی در جامعه باشیم.
پویش «بنای مهربانی» در خوی، روایت دیگری از عاشوراست؛ روایتی که در آن، پیام ایثار و فداکاری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در قالب خدمت، محبت و حمایت از انسانها جاری میشود.












نظر شما