حضورِ فرماندار خوی در جمع مددجویان مرکز خیریه توانبخشی مادر در عصر تاسوعا

غلامحسین آزاد’ معاون استاندار و فرماندار ویژه خوی، با حضور در «مرکز خیریه توانبخشی مادر»، ضمن دیدار با مددجویان، در فضایی سرشار از معنویت در مراسم سوگواری علمدار کربلا شرکت کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بهزیستی خوی؛

فرماندار ویژه خوی در این بازدید، خدمت به مددجویان و توان‌یابان را توفیقی الهی و از مصادیق بارزِ «سیره عملیِ اباعبدالله (ع)» دانست و تصریح کرد: «تأسّی به مکتبِ عاشورا، یعنی دستگیری از نیازمندان و خدمتِ صادقانه به کسانی که چشم امیدشان به محبتِ هم‌نوعان است.

مراکز خیریه، کانون‌های تبلورِ ایثار، عشق‌ورزی و خدمتِ خالصانه به بندگانِ خاصِ خداوند هستند.

غلامحسین آزاد ضمنِ گفتگو با پرسنل خدوم و خیرینِ این مرکز، از زحماتِ شبانه‌روزیِ آنان در نگهداری و توانبخشیِ مددجویان قدردانی کرد و بر حمایتِ ویژه مدیریتِ شهرستان از تقویتِ زیرساخت‌هایِ این‌گونه مراکزِ خدمت‌رسان تأکید نمود.

کد خبر 189836

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد