اجرای برنامه غربالگری سلامت جسمی کارکنان بهزیستی شهرستان میاندوآب

برنامه غربالگری سلامت جسمی کارکنان روز پنجشنبه در مورخ دهم مهرماه ۱۴۰۴ با حصور فرماندار شهرستان در اداره بهزیستی شهرستان میاندوآب برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی میاندوآب؛
علی اسماعیلی نژاد رئیس اداره بهزیستی شهرستان میاندوآب گفت: از اهداف اجرای این شهرستان می توان به: ارتقاء سطح سلامت جسمی کارکنان و پیشگیری از بیماری‌های شایع و شناسایی عوامل خطر و ارائه توصیه‌های بهداشتی و درمانی و افزایش آگاهی کارکنان نسبت به وضعیت سلامت خود اشاره کرد. 

مراحل غربالگری عبارت بودند از: 
۱. اندازه‌گیری فشار خون و قند خون ناشتا
۲. ارزیابی سلامت قلب و عروق با دستگاه پرتابل
۳. مشاوره تغذیه و سبک زندگی سالم
۴. ارجاع موارد مشکوک به مراکز درمانی تخصصی

اکثریت کارکنان از اجرای این برنامه ابراز رضایت کرده و خواستار تداوم آن به صورت دوره‌ای شدند. همچنین پیشنهاد شد که غربالگری سلامت روان نیز در برنامه‌های آتی گنجانده شود.

کد خبر 150949

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد