جلسه مدیریت بحران ویژه مراکز شبانه روزی در معاونت توانبخشی بهزیستی استان برگزار شد

دکتر رضازاده معاون توانبخشی این اداره کل در خصوص جلسه فوق گفت: این جلسه باهدف احصاء مسائل و مشکلات مراکز شبانه روزی توانبخشی و اهمیت و ضرورت رعایت ملاحظات ایمنی در مراکز توانبخشی مراقبتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خراسان جنوبی ، وی افزود:رعایت موارد فوق به منظور حفظ سلامت مقیمان و ارتقاء آمادگی و توانمندی کارکنان و مربیان مراکز شبانه روزی توانبخشی است.

گفتنیست دراین جلسه شکیب نیا کارشناس حراست و محمدزاده کارشناس مسئول مدیریت بحران استان فنودی کارشناس مسئول مراکز شبانه روزی و مراقبتی تواتبخشی و عطایی کارشناس توانمندسازی و اشتغال بهزیستی استان حضور داشتند.

کد خبر 150233

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد