بازدید سرپرست بهزیستی شهرستان طبس از کانون ناشنوایان مهر آفتاب و برپایی میز خدمت

به مناسبت گرامیداشت هفته ناشنوایان، الهی، سرپرست بهزیستی شهرستان طبس، به همراه بخشیان مسئول میز خدمت این اداره، از کانون ناشنوایان مهر آفتاب این شهرستان بازدید به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان طبس، در این بازدید که با هدف بررسی مشکلات و مسائل جامعه ناشنوایان صورت گرفت، میز خدمت و پاسخگویی بهزیستی با هدف تسهیل دسترسی به خدمات و با حضور مستقیم مسئولان در محل این کانون برپا شد.
حسین الهی در این مراسم با اشاره به اهمیت مشارکت و نقش آفرینی ناشنوایان در جامعه، بر عزم جدی بهزیستی برای رفع موانع پیش روی این عزیزان تأکید کرد.
وی گفت: «برپایی میز خدمت در این محل، فرصتی است تا بتوانیم در فضایی صمیمی و مستقیم، دغدغه‌ها و نیازهای ناشنوایان و کم‌شنوایان را شنیده و برای رفع آن‌ها برنامه‌ریزی کنیم.»
در این برنامه به سوالات و درخواست‌های حاضرین در زمینه‌های مختلف از جمله مسائل حمایتی، درمانی، مسکن و اشتغال پاسخ داده شد.

کد خبر 150230

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد