به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، قربانی دفاع مقدس را فرصتی ارزشمند برای انسجام اجتماعی و همدلی میان آحاد مردم دانست و اظهار داشت: حضور پرسنل متعهد و خدوم از خانوادههای شهدا و ایثارگران در اداره، افتخاری بزرگ برای مجموعه بهزیستی است.
وی همچنین تأکید کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ارج نهادن به ایثارگریهای خانوادههای معظم آنان وظیفهای همگانی است و باید در کنار تکریم این عزیزان، راه آنان را در خدمت به مردم و اعتلای کشور ادامه دهیم.












نظر شما