ملارد | برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اداره بهزیستی

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور علیرضا محمدی سرپرست اداره بهزیستی و پرسنل به منظور پاسداشت رشادت های شهدای هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، علیرضا محمدی سرپرست اداره در این باره اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمند برای یادآوری ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام بوده و حضور همکاران در این مراسم نشان‌دهنده تعهد مجموعه بهزیستی به پاسداشت ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس می‌باشد.

سرپرست اداره بهزیستی ملارد با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت گفت: کارکنان بهزیستی در کنار خدمت‌رسانی به جامعه هدف، وظیفه دارند که با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تبیین ارزش‌های دفاع مقدس، در مسیر تداوم راه ایثارگران گام بردارند.

کد خبر 150214

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد