توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی مسئولیتی همگانی

جلسه هم‌اندیشی ادارات زیر مجموعه وزارت رفاه با رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان میاندوآب در جهت بررسی ظرفیت‌های صنایع و معادن در خدمت‌رسانی به جامعه هدف بهزیستی شهرستان میاندوآب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی میاندوآب؛
این جلسه ششم مهرماه ۱۴۰۴ در اداره صنعت، معدن و تجارت با حضور رئیس اداره صمت و روسای ادارات کار و رفاه اجتماعی و تامین اجتماعی و اداره بهزیستی برگزار گردید.
علی اسماعیلی نژاد رئیس اداره بهزیستی شهرستان میاندوآب گفت: از اهداف برگزاری این جلسه می توان به شناسایی ظرفیت‌های اشتغال‌زایی در حوزه صنعت و معدن برای افراد تحت پوشش بهزیستی، بررسی امکان مشارکت واحدهای صنعتی در مسئولیت‌های اجتماعی، ایجاد زمینه‌های همکاری مشترک برای توانمندسازی جامعه هدف و ارائه راهکارهای عملی برای بهره‌مندی افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار و سایر گروه‌های آسیب‌پذیر از فرصت‌های موجود اشاره کرد.

کد خبر 150203

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد