حضور مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی در انجمن نابینایان ارومیه و طبخ نذری عاشورا برای جامعه هدف

همزمان با فرارسیدن عاشورای حسینی و در راستای گرامیداشت فرهنگ ایثار، همدلی و خدمت‌رسانی برگرفته از مکتب سرخ سیدالشهدا (ع)، مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی، مدیر بهزیستی شهرستان ارومیه و جمعی از همکاران ستادی و شهرستانی با حضور در مرکز انجمن نابینایان ارومیه، در مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ارومیه ؛

این مراسم با حضور عظیمی ، رئیس انجمن نابینایان ارومیه و جمعی از نابینایان و کم‌بینایان تحت پوشش برگزار شد و شرکت‌کنندگان ضمن سوگواری و عزاداری در رثای سالار شهیدان، بر ترویج ارزش‌های والای انسانی و دینی نهضت عاشورا تأکید کردند.

در حاشیه این مراسم معنوی، رسول بابایان مدیرکل بهزیستی استان ضمن دیدار و گفت‌وگو با اعضای انجمن نابینایان، بر اهمیت حمایت از افراد دارای معلولیت و تقویت مشارکت‌های مردمی در راستای ارتقای کیفیت زندگی جامعه هدف تأکید کرد.

همچنین به مناسبت عاشورای حسینی و با همت انجمن نابینایان ارومیه، غذای گرم طبخ و در میان نابینایان تحت پوشش توزیع شد.

این اقدام خداپسندانه در فضایی آکنده از معنویت و همدلی، جلوه‌ای از فرهنگ نیکوکاری، نوع‌دوستی و ارادت به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را به نمایش گذاشت.

حضور مسئولان بهزیستی در کنار جامعه نابینایان و مشارکت در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی، بیانگر اهتمام این مجموعه به تقویت روحیه همبستگی اجتماعی، تکریم افراد دارای معلولیت و ترویج فرهنگ خدمت صادقانه در سایه آموزه‌های متعالی عاشورا است.

کد خبر 189844

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد