بازدید اعضای کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استانداری تهران از شوق زندگی حضرت آمنه و پایگاه اورژانس اجتماعی استان

در حاشیه دومین جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استانداری تهران، اعضای این کارگروه به دعوت محمد نصیری، مدیرکل بهزیستی استان تهران، از مرکز شوق زندگی شیرخوارگاه حضرت آمنه و پایگاه اورژانس اجتماعی استان تهران بازدید کردند و در جریان روند خدمات‌رسانی و اقدامات مداخله‌ای این مراکز قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در حاشیه برگزاری دومین جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استانداری تهران، اعضای این کارگروه به همراه محمد نصیری، مدیرکل بهزیستی استان تهران، و علیرضا محمدی، معاون سلامت اجتماعی بهزیستی استان، از مرکز شوق زندگی شیرخوارگاه حضرت آمنه و پایگاه اورژانس اجتماعی استان تهران بازدید کردند.

در این بازدید، اعضای کارگروه از نزدیک با کیفیت و کمیت خدمات ارائه‌شده در مرکز شوق زندگی آشنا شدند و هم‌افزایی‌های بین‌دستگاهی در این مجموعه را مورد بررسی قرار دادند. همچنین کارشناسان پایگاه اورژانس اجتماعی استان گزارشی از عملکرد خود در حوزه خط ۱۲۳، مداخلات در آسیب‌های اجتماعی و روند پایش و کنترل موارد مرتبط با خودکشی ارائه کردند.

یکی از محورهای اصلی این بازدید، معرفی تیم‌های تخصصی فالوآپ مستقر در پایگاه اورژانس اجتماعی بود که وظیفه پیگیری مستمر وضعیت افرادی را بر عهده دارند که پس از بروز افکار یا اقدام به خودکشی تحت حمایت اولیه بهزیستی قرار گرفته‌اند.

اعضای کارگروه ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام‌شده، بر اهمیت استمرار همکاری‌های بین‌نهادی و تقویت ظرفیت‌های مراکز شوق زندگی و اورژانس اجتماعی در راستای ارتقای سلامت اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان تهران تأکید کردند.

کد خبر 148477

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد