شهریار | ملاقات مردمی رئیس اداره بهزیستی با مددجویان

زهرا بیگم موسوی رئیس اداره بهزیستی شهرستان شهریار، همزمان با گرامیداشت هفته وحدت، در یک ملاقات مردمی چهره به چهره با مددجویان، به بررسی چالش‌ها و نیازهای جامعه هدف پرداخت و با ارائه راهکارهای عملی، به تقویت امید و مشارکت در بهبود وضعیت زندگی آنان کمک کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، زهرا بیگم موسوی، در راستای گسترش ارتباطات مؤثر و مستقیم با مددجویان، به برگزاری یک جلسه ملاقات مردمی چهره به چهره پرداخته و به بررسی مسائل و نیازهای آن‌ها پرداخته است. این جلسه که در فضایی صمیمی و دوستانه برگزار شد، فرصتی فراهم آورد تا مددجویان از نزدیک با رئیس اداره بهزیستی صحبت کرده و دغدغه‌های خود را مطرح کنند.

کد خبر 148405

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد