به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، نادره افشارها در این دیدار صمیمانه، هفته وحدت را فرصت ارزشمندی برای تحکیم پیوندهای برادری، همبستگی اجتماعی و تأکید بر مشترکات امت اسلامی دانست و اظهار کرد:
«هفته وحدت یادآور پیام همزیستی، صلح و همدلی است. امروز بیش از هر زمان دیگری باید بر نقاط مشترک تأکید کرده و در مسیر خدمت به مردم و ارتقای رفاه اجتماعی، با همدلی و همافزایی حرکت کنیم.»
وی در ادامه با اشاره به رسالت سازمان بهزیستی، افزود: «خدمت به همنوعان، فارغ از هرگونه تفاوتهای قومی و مذهبی، تجلی عملی پیام وحدت است. ما در بهزیستی با تکیه بر همین ارزشها، همواره تلاش میکنیم عدالت اجتماعی را محقق ساخته و در سایه اتحاد و همراهی، زمینهساز ارتقای کیفیت زندگی نیازمندان و گروههای هدف باشیم.»
رییس اداره بهزیستی پاکدشت در پایان ضمن قدردانی از تلاشهای همکاران، ابراز امیدواری کرد: «امیدوارم با استمرار روحیه همکاری، همدلی و اتحاد، شاهد تقویت پیوندهای اجتماعی، توسعه خدمات رفاهی و پیشرفت روزافزون در مسیر خدمت به مردم شریف شهرستان پاکدشت باشیم.












نظر شما