پاکدشت | تبریک هفته وحدت با اهدای گل به همکاران در بهزیستی

به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت، نادره افشارها، رییس اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت، ضمن حضور در جمع همکاران، این ایام فرخنده را تبریک گفت و با اهدای گل، پیام صمیمیت، همدلی و اتحاد را در میان کارکنان این اداره گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی  بهزیستی استان تهران، نادره افشارها در این دیدار صمیمانه، هفته وحدت را فرصت ارزشمندی برای تحکیم پیوندهای برادری، همبستگی اجتماعی و تأکید بر مشترکات امت اسلامی دانست و اظهار کرد:

«هفته وحدت یادآور پیام همزیستی، صلح و همدلی است. امروز بیش از هر زمان دیگری باید بر نقاط مشترک تأکید کرده و در مسیر خدمت به مردم و ارتقای رفاه اجتماعی، با همدلی و هم‌افزایی حرکت کنیم.»

وی در ادامه با اشاره به رسالت سازمان بهزیستی، افزود: «خدمت به همنوعان، فارغ از هرگونه تفاوت‌های قومی و مذهبی، تجلی عملی پیام وحدت است. ما در بهزیستی با تکیه بر همین ارزش‌ها، همواره تلاش می‌کنیم عدالت اجتماعی را محقق ساخته و در سایه اتحاد و همراهی، زمینه‌ساز ارتقای کیفیت زندگی نیازمندان و گروه‌های هدف باشیم.»

رییس اداره بهزیستی پاکدشت در پایان ضمن قدردانی از تلاش‌های همکاران، ابراز امیدواری کرد: «امیدوارم با استمرار روحیه همکاری، همدلی و اتحاد، شاهد تقویت پیوندهای اجتماعی، توسعه خدمات رفاهی و پیشرفت روزافزون در مسیر خدمت به مردم شریف شهرستان پاکدشت باشیم.

کد خبر 148395

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد