به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در جریان این بازدید، فعالیتها و خدمات مرکز مورد بررسی قرار گرفت. گفتنی است این مرکز به صورت روزانه به حدود ۳۵ تا ۴۰ نفر از افراد دارای اختلال مصرف مواد خدمات کاهش آسیب ارائه میدهد و نقش مهمی در حمایت، مراقبت و کاهش آسیبهای اجتماعی در سطح شهرستان ایفا میکند.
جعفریان در این بازدید ضمن تأکید بر اهمیت ارائه خدمات تخصصی و مستمر به افراد دارای اختلال مصرف مواد، بر ادامه حمایت و همکاری مؤثر بین دستگاههای شهرستان برای کاهش آسیبهای اجتماعی تأکید کردند.












نظر شما