شهرتهران| اهدا ۵۰ عدد ویلچر به مناسبت هفته بهزیستی

معاون توسعه ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی بهزیستی شهرستان تهران، از اهدای ۵۰ عدد ویلچر طی سه ماهه اول سال ۱۴۰۴ به مددجویان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، به مناسبت هفته بهزیستی و در راستای ارتقاء رفاه و توانمندسازی افراد دارای معلولیت، تعداد ۵۰ عدد ویلچر طی سه ماهه اول سال ۱۴۰۴ توسط بهزیستی شهرستان تهران به مددجویان نیازمند اهدا شد.

ژیلا اصلانی با اعلام این خبر اظهار داشت: «این اقدام با هدف حمایت از جامعه معلولین و افزایش استقلال حرکتی آنان صورت گرفته است.»

وی افزود: «بهزیستی شهرستان تهران همواره در تلاش است تا خدمات و امکانات مورد نیاز افراد دارای معلولیت را به بهترین نحو فراهم کند و در آینده نیز برنامه‌های مشابهی برای حمایت از این قشر ارزشمند اجرا خواهد شد.»

شایان ذکر است، این ویلچرها پس از بررسی نیاز مددجویان به دست آنان رسید و نقش مؤثری در بهبود کیفیت زندگی آن‌ها ایفا خواهد کرد.

کد خبر 144559

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد