سید محسن ابراهیمی ضمن تاکید بر اهمیت پاسخگویی و ایجاد تعامل سازنده با نهادهای نظارتی، گفت: یکی از اصلیترین اقدامات انجامشده، ایجاد نظم مالی و شفافسازی در سیستم مالی اداره بود که شامل احصای املاک دولتی و ثبت آنها در سیستم میشود. این اقدام موجب کاهش مشکلات مالیاتی و بهرهمندی از معافیتهای مالیاتی برای سازمان گردیده است. همچنین، در راستای ساماندهی حوزه ماده 28 با همکاری بخش حقوقی، اقدامات موثری صورت گرفته است. در بخش تفویض اختیارات نیز تلاش گردید تا حداکثر تفویض اختیارات به ادارات بهزیستی شهرستانها انجام شود تا فرآیندها تسهیل گردد.
وی عنوان نمود: در خصوص سیاستهای اجرایی امسال، چند محور اصلی مطرح شده است. ساماندهی و افزایش مشارکتهای مردمی و استفاده از نرمافزارهای مالی جدیدی که از طریق آن، شعب شهرستانی بتوانند بدون نیاز به مراجعه به ستاد، امورات خود را بههنگام تنظیم سند پیگیری کنند و در جریان امور مالی قرار گیرند، در نظر گرفته شده است. موضوع دیگر، اموال و انبارهاست که شامل املاک و ساختمانهای ماده 28 و تعیین تکلیف ساختمانهای خالی و بلاتکلیف میشود. در این راستا، برنامهریزیهایی برای رسیدگی به وضعیت این ساختمانها و املاک انجام شده است.
ذیحساب اداره کل بهزیستی خراسان رضوی درانتها عنوان نمود: هدف نهایی برای سال جاری، روانسازی فرآیندها و افزایش سرعت در ارائه خدمات به مردم است. از طریق این اقدامات، تلاش بر این است که با ارتقاء بهرهوری و بهبود کیفیت خدمترسانی، سطح رضایتمندی شهروندان افزایش یابد و فرآیندهای اجرایی به شکل کارآمدتر و سریعتری در جهت خدمت به مردم پیش بروند. این گزارش نمایانگر تلاشهای مستمر در جهت تقویت نظام مالی، بهبود فرآیندها و افزایش شفافیت در اداره است و نشان از عزم راسخ در جهت پیشبرد اهداف اجرایی و بهبود وضعیت موجود دارد.












نظر شما